Wanneer u uw website bezoekt en deze werkt niet in de browser, dan kan het zijn dat er een storing is bij ons of dat er iets anders aan de hand is. Volg daarom onderstaande stappen om uit te zoeken wat de oorzaak zou kunnen zijn van het niet zichtbaar zijn van uw website. 1. Controleer op DownForEveryone.com of de website online is. Wanneer deze website aangeeft dat uw website normaal online is, dan verzoeken we u om uw klant nummer en IP adres (dit vindt u op watismijnip.nl of checkjeip.nl) door middel van een support via uw klanten omgeving, aan ons te sturen. Als u mailt tijdens kantooruren dan bent u in enkele minuten al gedeblokkeerd, buiten kantooruren kan het een aantal uur duren. 2. Het kan zijn dat er bij ons een storing is natuurlijk. Controleer daarom via onze website altijd of er een storing bekend is. Indien de storing bekend is hoeft u geen contact met ons op te nemen. 3. Wanneer bovenstaande controles uitwijzen dat uw website offline blijkt te zijn en er geen storingen staan vermeld, stuur dan direct een ticket naar de helpdesk, dit kunt u doen via uw klanten omgeving. Om fraude te voorkomen, verzoeken wij u ook ALTIJD om dit via een ticket te doen!!